בג"צ בית שמש: ממתינים בדריכות לתוצאות

    שלמה בן יוסף No Comments on בג"צ בית שמש: ממתינים בדריכות לתוצאות
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "צוות הפרקליטים ובראשם עו"ד ד"ר יעקב וינרוט עשו עבודה למופת, הם הראו שלב אחרי שלב את העוול שנעשה, ואת הקלות שבה הוחלט לערוך בחירות חוזרות, אך עם זאת קשה לנו להאמין כי במציאות שנוצרה יהיו בשורות מיוחדות מבית המשפט", כך אומר ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול בצאתו מבין המשפטי העליון שדן אמש בעתירות שהוגשו לאפשר זכות ערעור על ההחלטה שנתינה בבית המשפט המחוזי לפני כשלש שבועות.

    "מי שהיה בתוך אולם הדיונים, ושמע את דברי עורכי הדין, הבין לנכון את העוול הגדול שנעשה, ואת קפיצת הדרך בין 36 תעודות הזהות שנחשדו לבין תוצאות ה-1400 אליה הגיע בית המשפט, הדברים התבררו והתלבנו, ועורכי הדין אף הציגו חלופות שונות, אבל עם זאת יש לנו סקפטיות מסויימת", אומר ראש העיר.

    "יש לי את כל הכבוד והערכה לשופטי בית המשפט העליון,"מוסיף ראש העיר, "ובהחלט ניתן לומר שהם שמעו את הטענות, אבל קשה לדעת להיכן זה יוביל, ובהחלט שלא נופתע אם בית המשפט ידחה את זכות הערעור, אחר וכבר גילנו כי יש משפט אחד לבית שמש ויש משפט אחר לנצרת, יש משפט אחד לבית שמש ויש משפט אחר למעלות".

    "היה חשוב לנו ללכת על המהלך של הערעור, בכדי שיהיה ברור כי אנחנו לא מסכימים להטלת כתם על ציבור שלם ולהטיל בו רבב בגלל מעשיהם של יחידים. קשה להאמין איך מוצאים אדם אחד שנחשד בעבירת בחירות ובאבחת קולמוס הופכים את כל בני קהילות, אם יש בהם 300 או 400 איש כחשודים בפוטנציה, ועל סמך זה מתייגים אותם כ'פושעים', 'זייפנים' או 'עושי רמייה'. אלו דברים שאסור להסכים אתם במדינה מתוקנת בה כולם אומרים להיות שווים בפני החוק, ולכך הלכנו לבית המשפט העליון להביע את הדברים, ולומר קבל עם ועולם כי איננו מסכימים לכך, ואיננו שותפים למהלך מסוכן שכזה".

    לעצם העניין אומר ראש העיר, "אני לא חושש מבחירות, אם זה הכיוון של בית המשפט העליון נלך עליו, וברור לנו כי הציבור בבית שמש שהיה למרמס ולמשסה וזכויותיו הלגיטימיות לבחור ולהיבחר נשללו ממנו בגלל צבע הכיפה ואורך הזקן, לא יתן גם את הלחי השניה, ובבחירות החוזרות, אם יערכו, הכוח שלנו רק יגדל ויתעצם, ואם בבחירות הראשונות הפער עמד על כאלף קולות, הפער הפעם כבר יעמוד על 2000 קולות ואף יותר".



    0 תגובות